
Tiesitkö, että vastuullisuus on myös tutkitusti taloudellisesti kannattavaa?
Monelle vastuullisuus on luonut uusia liiketoimintoja tai yrityksen tarjoama lisäarvo on saattanut avautua ihan uudella tavalla. Parhaat työntekijät edellyttävät, että toiminta on läpikotaisin vastuullista. Monet yritykset ovat parantaneet kannattavuuttaan sekä vähentäneet riskejään, ja toisten brändiarvo on kasvanut räjähdysmäisesti.
Edelläkävijät ymmärtävät, että liiketoiminnan haittoja tulee vähentää kunnianhimoisesti, mutta sen lisäksi pitää tarkastella kriittisesti, mitä liiketoiminta saa maailmassa aikaiseksi – onko se osa ongelmaa vai ratkaisua.
Vastuullisuus on oikein toteutettuna myös tutkitusti taloudellisesti kannattavaa. Tiesitkö, että erään selvityksen mukaan vastuullinen yritys saa 5-15 vuoden etumatkan kilpailijoihin?
WhyCon ydinosaamista on kokonaiskuvan luominen, asiakkaan strategisten valintojen tukeminen ja vaikuttavimpien käytännön keinojen tunnistaminen. Tämä on aidon vastuullisuuden kriittinen perusta. WhyCo on myös tukena vastuullisuustyön koordinoinnissa.